Agro Traders on Palaxin uusi maahantuoja Norjassa

Vuonna 1992 perustettu norjalainen metsä-, maatalous- ja rakennustyökoneiden maahantuoja Agro Traders on aloittanut yhteistyön Palax-tehtaan kanssa elokuussa 2022 entisen maahantuojan A-K Maskinerin mentyä konkurssiin. Agro Traders myy Palax-klapikoneita Norjassa jälleenmyyjäverkoston kautta, johon kuuluu noin 30 myymälää ympäri Norjaa.

”Olemme erittäin iloisia, että meidät on valittu Palax-maahantuojaksi. Olemme päättäneet tehdä lujasti töitä vahvistaaksemme entisestään Palaxin vahvaa asemaa Norjan markkinoilla”, kertoo Egil Ruud Hofstad, Agro Tradersin Palax-tuotepäällikkö.

Egil Ruud Hofstad nostaa Palaxin vahvuudeksi tuotemalliston, josta löytyy niin ketju- kuin pyörösahakoneetkin. Klapikoneille on Norjan markkinoilla paljon kysyntää korkean sähkönhinnan vuoksi.

”Esimerkiksi X-Aimilla varustettu pyöröteräkone on ainutlaatuinen siinä, että se on hyvin nopea, käyttäjäystävällinen ja vain vähän huoltoa vaativa kone”, hän sanoo. ”Asiakkaat myös arvostavat Palaxin pitkää kokemusta ja asiantuntijuutta klapikonevalmistuksessa, mikä näkyy erinomaisissa ja luotettavissa tuotteissa. Odotamme innolla, että saamme palvella asiakkaittamme parhaalla mahdollisella tavalla Palax-koneiden parissa.”

Agro Traders and Palax team: Arne Roed, Egil Hofstad and Mika Joensuu.

Arne Røed ja Egil Ruud Hofstad (Agro Traders) sekä Mika Joensuu (Palax).

21.12.2023
Rauhoitumme joulun viettoon viikolla 52, jolloin tehtaamme on kiinni. Katso ohesta Palax-tiimin jouluinen videotervehdys
12.12.2023
Baltian maissa, missä polttopuun tekeminen on todellakin ammattimaista, pääsevät Palax -pyöröteräkoneet kunnon urakkatyöhön. Lue lisää kahdesta Baltialaisesta Palax -loppuasiakkaasta.
31.8.2023
TP Silvan Ylistaron tehtaalla työskentelevät sisarukset viihtyvät saman katon alla eri työkuvioiden parissa